Київ зупиниться: Що відбуватиметься 6 вересня у місті Київ? Євроавтономери, Бізнес, Саакашвілі.

Данную статью Вы можете прочитать на русском
Те що відбувається зараз з іноземними номерами, це можна назвати рекетом по європейські. Поліція, що давно забула про Євромайдан про смерть 780 людей що загинули 2014 році. Вибачте але ми мусимо це процитувати: 24.tv

"Наскільки нам відомо, 780 людей загинули. В це число входить близько 300 осіб, які пропали з лікарень (БСП, інших медустанов), їх вивезли і спалили в крематоріях. За цими людьми звертаються, шукають, але не можуть знайти...У Будинку профспілок (на 4-8 поверхах) були близько 200 поранених, які не могли самостійно пересуватися, не могли бачити, з черепно-мозковими травмами - вони заживо згоріли. Звідти трупи вивозили в невідомому напрямку мікроавтобуси VW чорного кольору без номерів", - заявила волонтер-медик Анастасія Поліщук на брифінгу в четвер у Києві.

Підняти таке питання в час коли неоголошена війна, в час коли тема автомобільні номера відомі всім зараз в Україні, вислів чи пояснення відоме як євронемера та поліція просто не знаючи законодавства України вимагають щось додатково крім прав та тех-паспорта, це непросто злочин а (танцювання на кістках Небесної Сотні).

Українці прагнули на Євро-майдані саме Європейських цінностей а не просто "БЕЗВІЗУ". Адже торгівля фізичних осіб в Європейській зоні між собою є нульовою. То що там вигадує президент України Петро Порошенко він доручив уряду вирішити проблеми з розмитненням автомобілів із іноземною реєстрацією в рамках підготовки до безвізового режиму з країнами ЄС.

Ми редакція сайту А-ДЕ? обурені такими рішенням президента який забув, що таке "Євроінтеграція" але принцип бумерангу працює завжди, вирішення цього питання може бути лише на корить легалізації "єврономерів" за розумними та логічними правилами, що максимум не перевищуватиме 500 доларів США. офіційно Хто такі "іноземці" і скільки їх в Україні В українському законодавстві використовується специфічна тавтологічна форма, яка позначає авта на іноземних номерах - "машини ввезені на умовах тимчасового ввезення". Громадянин України може перетнути кордон на автомобілі з іноземними номерами, якщо він зобов’язується виїхати через той самий митний пункт впродовж 5 днів, або за умови виїзду через інший пункт – впродовж 10 днів. Якщо ж за кермом такого авто перебуває громадянин іншої країни (нерезидент), то він отримує право їздити на цьому транспорті Україною впродовж 1 року. Примітно, що таке право має саме той нерезидент, який перетнув кордон за кермом автомобіля, а не власник авто, або українець, який може сісти за кермо. За даними Державної фіскальної служби на кінець 2016 року в Україну на умовах тимчасового ввезення заїхало майже 600 тисяч автомобілів.

За даними представників профільних автомобільних асоціації зараз кількість таких машин перевищує 1 млн. У публічних виступах депутати часто називають цифри від 700 тис до 1.5 млн "іноземців" на дорогах України. Це в кілька разів більше, ніж зареєстровано автомобілів у Києві. Для порівняння, всього Державна прикордонна служба нарахувала в період з 2013 по 2015 рік майже 10 млн автівок з іноземними номерами, які щорічно заїжали в Україну. Чи легально користуватися "литовцями" та "поляками" Так. Але поки виконуються вищезгадані правила, за якими такі автівки перетнули кордон та умови на яких вони знаходяться в Україні.

У Верховній Раді тим часом на розгляді перебувають два законопроекти, що мали би ситуацію врегулювати: за номерами 5567 (так званий законопроект Парасюка) і 4932 (законопроект Бурбака). Суть першого – врегулювати питання транзиту та тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування, другого – вирішити питання єдиного збору, який справляється у пунктах пропуску через державний кордон України (2 євро в день – саме на такому рівні обрахували цей збір).

Він шкідливий для всієї України, в тому числі для людей, які можуть подорожувати Україною. Результатом цього законопроекту мало бути дзеркальне відображення ставки до нас, українців, які будуть завтра подорожувати Європою, – відзначив Ярошевич.

Він також відзначив, що у ціну палива вже закладене відшкодування за користування транспортними коридорами України. Тому ще один акциз – це вже подвійне оподаткування. Крім того, якщо ввести в дію законопроект Бурбака, то отримаємо від Європи дзеркальну відповідь – після 11 червня у Європі теж зніматимуть по 2 євро в день з кожного українця за користування транспортними коридорами.

Другий протест від організації "Коліції за Детінізацію економіки" яка виступає в питані щодо блокування накладних.

цитата з листа до Прем’єр-міністру України Гройсману В. Б.

Ми, представники бізнес-асоціацій України, висловлюємо підтримку Вашим зусиллям, спрямованим на усунення таких негативних явищ, як мінімізація податкових платежів через формування фіктивного податкового кредиту, корупції в податкових органах, що перекладали відповідальність за несплату податків на доброчесних контрагентів, та корупції при відшкодуванні ПДВ. Впевнені: усунення цих явищ створить здорову конкуренцію і буде сприяти цивілізованому розвитку національної економіки України.

Ми також вітаємо досягнення Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів, зокрема, у забезпеченні прозорості, відкритості та рівності можливостей для всього бізнесу у частині відшкодування ПДВ. Члени наших асоціацій підтверджують, що відшкодування здійснюється автоматично, у встановлені терміни, з можливістю прозоро відслідковувати процес розгляду заявки, дотримання вимог податкового законодавства тощо.

При цьому ми розуміємо, що для належного функціонування системи СЕА ПДВ, автоматичного відшкодування ПДВ та ефективної боротьби зі скрутками необхідна система призупинення реєстрації ризикових податкових накладних. Критерії блокування податкових накладних, які розроблено Міністерством фінансів та працюють на цей час, – є достатньо дієвими, але в окремих випадках вони спричиняють недостатньо обґрунтовані складнощі і для законослухняного бізнесу.

На нашу думку, необхідно удосконалити процес та внести корективи до роботи Системи автоматичного блокування податкових накладних, які повинні врахувати особливості бізнес-процесів і бізнес-операцій реального бізнесу, зокрема, в частині передплат. Також потребує вирішення питання щодо пришвидшення оброблення технологічних карток та необхідна організація належної безперебійної роботи Електронного кабінету платника податків з удосконаленням алгоритмів та недопущенням відмови у прийнятті документів за формальними ознаками.

Ну і третій протест а точніше незаконне прибуття Саакашвілі на територію України може відбутися саме 6 вересня 2017 року, екс-президент який допустив "Південну Осетію" намагається щось робити в Україні тим часом є засудженим на території Грузії.

Водночас, організація "Авто Євро Сила" вже оголосила наступну масову акцію під стінами парламенту на 6 вересня. якщо це відбудеться хоча б на 50% тоді центральна частина Києва зупиниться адже активісти заявляють на 100 тисячну акцію автомобілістів.

ПІДТРИМАЙТЕ НАС У ФЕЙСБУЦІ ВТУПАЙТЕ В ГРУПУ ДЯКУЄМО :)

477














ТОП ПОПУЛЯРНИХ

Підтримайте нас у facebook дякуємо.